Дорошівська громада
Вознесенський район, Миколаївська область

Рішення №3. Про внесення змін до рішення Дорошівської сільської ради від 19.05.2017 року №12«Про затвердження структури та чисельності апарату Дорошівської сільської ради» зі змінами та доповненнями.

 

    УКРАЇНА

ДОРОШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЗНЕСЕНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

09 листопада 2017 року            №3           VIII позачергова сесія 8  скликання

 

Про внесення змін до рішення

Дорошівської сільської ради від

19.05.2017 року №12«Про затвердження 

структури та чисельності апарату

Дорошівської сільської ради»

зі змінами та доповненнями.

 

Керуючись ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою підвищення ефективності і якості роботи апарату управління виконавчих органів Дорошівської сільської ради, відповідно  до постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» із змінами та доповненнями, сільська рада     

В И Р І Ш И Л А :

1. Внести зміни  до рішення I сесії 8 скликання Дорошівської сільської ради від 19.05.2017 року №12 «Про затвердження структури та чисельності апарату сільської ради»:

 1) ввести в штатний розпис наступні посади:

       - «спеціаліст I категорії у справах сім’ї, молоді та спорту» відділу організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення - 1штатна одиниця;

       - «спеціаліст I категорії з кадрової роботи» відділу організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення -1 штатна одиниця;

       - «спеціаліст II категорії з військового обліку та реєстрації» відділу організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення -1 штатна одиниця;

2) скоротити з штатного розпису посаду:

      -  «юрист» відділу організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення -1 штатна одиниця.

2. Затвердити структуру та чисельність виконавчих органів апарату Дорошівської сільської ради в новій редакції (додаток).

3. Головному бухгалтеру сільської ради внести зміни в штатний розпис і провести відповідні розрахунки згідно внесених змін.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку .

            

                  Сільський голова                                                             О.А. Ігнатов

                                                                                                                         

ЗАТВЕРДЖЕНО

                  Рішення  №3

від  09.11.2017р.

 

СТРУКТУРА

і штатна чисельність апарату Дорошівської сільської ради

та її виконавчих органів

 

Назва    посад

Чисельність

I. Апарат сільської ради та виконавчого комітету

1.

Керівництво сільської ради і виконавчого комітету

4

1.1

Сільський голова

1

1.2.

 

Заступник сільського голови з питань діяльності

виконавчих органів

1

1.3.

Секретар сільської ради

1

1.4

Староста 

1

2.

Відділ бухгалтерського обліку та фінансової          звітності

3

2.1.

Головний бухгалтер

1

2.2.

                                Спеціаліст - економіст

1

2.3.

Спеціаліст -  бухгалтер

1

3.

Відділ  організаційно-кадрової  роботи та правового забезпечення

8

3.1.

Начальник  відділу

1

3.2.

Інспектор  з кадрів

0,5

3.3.

Інспектор

1,5

3.4.

Діловод     

1

3.5.

Спеціаліст I категорії з кадрової роботи

1

3.6.

Спеціаліст I категорії у справах сім’ї, молоді та спорту

1

3.7.

Спеціаліст I категорії з військового обліку та реєстрації

1

3.6.

Інспектор у справах сім’ї, молоді та спорту

1

4.

Відділ архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства

4,5

4.1

Начальник відділу

1

4.2.

Спеціаліст по земельним питанням

2

4.3.

Інспектор муніципальної варти та благоустрою

1

4.4.

Інспектор по земельним питанням

0,5

5.

Обслуговуючий персонал

4,5

 

5.1.

Опалювач

1,5

5.2.

Прибиральник службових приміщень

1

5.3.

Сторож

2

 

Всього

24

 

                       Інспектор з кадрів                                                     Почечун О.А.