Правила Дорошівського Фотоквесту
1. До участі у ФотоКвесті допускаються команди у складі від двох до трьох учасників віком від 12-ти років з будь-яким пристроєм, що дозволяє робити цифрові фотознімки.
2. Реєстрація команд відбувається за тел..0990533716, або в соц..мережах інстаграм tacha_ignatova та фей бук Tacha Ignatova
3. На старті команда отримує Квест-Лист*, Програму** та Правила гри.
4. Однем завдання=Одне фото! Порядок виконання завдання вільний. Всі знімки повинні бути зроблені в період між Стартом та Фінішом, вказаними в програмі.
5. Команда повинна виконувати умови, вказані в Квест-Листі та Програмі, прийти на Фініш, вклавшись в контрольний час. Штраф за запізнення: 1хв-1бал. Час Фінішу фіксується організаторами на місці Фінішу, вказаного в Програмі. На Фініші команда надає оргкомітету знімки, безпосередньо на приладі, за допомогою якого відбувалася фотозйомка. Команда повинна мати все необхідне обладнання для копіювання знімків зі свого приладу на комп’ютер оргкомітету (шнур, флешку для SD карти).
6. Всі завдання повинні бути виконанні за допомогою одного приладу на одну карту пам’яті без зовнішньої оброки (дозволяється обробка засобами камери або наявними обробками на пристрої).
7. Переможцем ФотоКвесту вважається команда з найбільшою кількістю балів.8. Учасники змагань несуть особисту відповідальність за свою безпеку під час змагань. Організатори не несуть відповідальність за дії учасників під час ФотоКвесту.
9. Організатори залишають за собою право не допустити до участі, зняти зі змагань будь-яку команду/фотознімок буз роз’яснення причини або дискваліфікувати команду за порушення даних Правил. Організатори мають право не допустити до участі в конкурсі знімки, що пропогандують насилля, наркоманію, алкоголізм, тютюнопаління, сексуальну розбещеність, сепаратизм, суїцидальні нахили, знімки провокуючі національну, релігійну, расову дискримінацію.10. Учасники ФотоКвесту надають організаторам можливість та право використовувати фото-, відео-, аудіо і текстові матеріали, отримані в ході гри, для реклами та розвитку ФотоКвесту та інших проектів Організаторів. Участь у ФотоКвесті підтверджується підписом капітана команди і автоматично діє згоду з правилами ФотоКвесту всіх учасників команди.
*Квест-Лист – список завдань для зйомки та правила їх виконання;
**Програма – документ, що має в собі наступну інформацію: дата, час, місце Старту, Фінішу і Фото Шоу, контрольний час, партнери, можливі зміни в правилах.
Система суддівства
1. Всі фотографії оцінюються журі по десятибальній шкалі.
2. Під час оцінювання члени журі не радяться і не обговорюють фотографії уникаючи взаємної змови.
3. Питання, що стосуються порушення Правил ФотоКвесту , вирішуються членами журі колективно.
4. Якщо дві команди набрали однакову кількість балів – проводиться дуель: зрівнюються результати команд по номінаціям. Переможцем дуелі вважається команда, що має більшу кількість номінацій з вищім балом. Якщо сума балів команд однакова – команди займають одне місце.
5. В процесі оцінювання журі відмічають фотографії для додаткових номінацій (оригінальна, якісна, смішна). Фотографії, набравши більше одного голосу в додаткових номінаціях, стають Фіналістами. Переможці в додаткових номінаціях визначаються на ФОТО ШОУ шляхом он-лайн оцінювання фоторобіт-фіналістів.
Щоб прийняти участь в фотоквесті потрібно:
- Зібрати команду 2-3 людини віком від 12-ти років.
- Приготувати один цифровий фотоапарат.
- Зареєструватися.
Зареєструй свою команду, залиш повідомлення тут: