Рішення №3. Про затвердження структури та штатної чисельності апарату Дорошівської сільської ради та її виконавчих органів на 2019 рік
УКРАЇНА
ДОРОШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВОЗНЕСЕНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
20 грудня 2018 року № 3 ХXVI чергова сесія
7 скликання
Про затвердження структури та
штатної чисельності апарату
Дорошівської сільської ради
та її виконавчих органів на 2019 рік
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 року №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами), Наказу Міністерства праці України від 02.10.1996 року №77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» (зі змінами), сільська рада
ВИРІШИЛА :
1. Затвердити структуру і штатну чисельність апарату Дорошівської сільської ради на 2019 рік (додається).
2. Дана структура і штатна чисельність апарату Дорошівської сільської ради та її виконавчих органів вступає в дію з 01 січня 2019 року.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики, освіти, фізичного виховання, культури, охорони здоров’я та соціальної політики та на постійну комісію сільської ради з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.
Сільський голова О.А. Ігнатов
Додаток
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення сесії №3
від 20.12.2018 року
СТРУКТУРА
і штатна чисельність апарату Дорошівської сільської ради
та її виконавчих органів
Назва посад |
Чисельність |
|
|
||
1. |
Керівництво сільської ради і виконавчого комітету |
4 |
1.1 |
Сільський голова |
1 |
1.2.
|
Заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів |
1 |
1.3. |
Секретар сільської ради |
1 |
1.4 |
Староста |
1 |
2. |
Відділ бухгалтерського обліку та фінансової звітності |
3 |
2.1. |
Начальник відділу - головний бухгалтер |
1 |
2.2. |
Спеціаліст - економіст |
1 |
2.3. |
Спеціаліст - бухгалтер |
1 |
3. |
Відділ організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення |
5,5 |
3.1. |
Начальник відділу |
1 |
3.2. |
Інспектор |
0,5 |
3.3. |
Діловод |
1 |
3.4. |
Спеціаліст I категорії з кадрової роботи |
1 |
3.5. |
Спеціаліст I категорії у справах дітей |
1 |
3.6. |
Спеціаліст II категорії з військового обліку та реєстрації |
1 |
4. |
Відділ архітектури, земельних відносин та житлово-комунального господарства |
3 |
4.1 |
Начальник відділу |
1 |
4.2. |
Спеціаліст по земельним питанням |
1 |
4.3. |
Інспектор муніципальної варти та благоустрою |
1 |
5. |
Відділ освіти, культури, молоді та спорту |
1 |
5.1. |
Начальник відділу |
1 |
6. |
Обслуговуючий персонал |
4,5 |
6.1. |
Опалювач |
1,5 |
6.2. |
Прибиральник службових приміщень |
1 |
6.3. |
Сторож |
2 |
|
Всього |
21 |
Спеціаліст І категорії з кадрової роботи О.А. Почечун