Дорошівська сільська територіальна громада
Вознесенський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Кіберполіція розповідає про типові випадки шахрайства під час коронавірусу.

Дата: 23.04.2020 22:40
Кількість переглядів: 557

Кіберполіція розповідає про типові випадки шахрайства під час коронавірусу

Найчастіше спекулюють на товарах індивідуального захисту, розповсюджують фейки, роблять СМС-розсилку та телефонують громадянам з різними шахрайськими повідомленнями. Тому, кіберполіція надала рекомендації як вберегтись від подібного шахрайства.

Під час карантину при короновірусі збільшилась кількість шахрайських випадків. Тільки з початку карантину до сервісної служби кіберполіції надійшло більше сотні звернень громадян щодо шахрайських дій під час купівлі засобів індивідуального захисту. Ще більше звернень щодо фейків.

Також останнім часом збільшилися випадки обману з боку шахраїв, які видають себе за менеджерів банку (ПриватБанк, Ощадбанк та ін.) та пропонують в зв`язку з карантином знизити відсотки за обслуговування карток або за кредитними договорами, вони пропонують заходити в онлайн кабінет та робити під диктовку деякі операції - в такому випадку одразу відмовляйтесь від спілкування та телефонуйте на гарячу лінію свого банку!  

ЗАПАМ`ЯТАЙТЕ -  ПРАЦІВНИК БАНКУ  не дзвонить і не відправляє повідомлень, щоб попросити клієнтів вказати номер банківської карти, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код карти, пароль в Приват24, або особистий кабінет обслуговуючого банку, а також паролі, що надходять в SMS. Для отримання переказу на карту за продаж товару необхідно назвати тільки номер карти.

Вимоги назвати інші дані (CVV2-код, термін дії карти, баланс або тип карти) для переказу грошей на карту повинні викликати у вас підозри, також для отримання коштів ні в якому разі не робіть ніяких маніпуляцій на банкоматі під диктовку будь кого (покупця, продавця або нібито працівника банку).

image001.jpg

Якщо ви піддалися шахрайським провокаціям та потребуєте допомоги, звертайтеся до Департаменту кіберполіції за формою зворотнього зв’язку на нашому сайті - https://ticket.cyberpolice.gov.ua/,

на електронну адресу callcenter@cyberpolice.gov.ua, за номером 0-800-50-51-70 або телефонуйте на спецлінію 102.

Бережіть себе, дотримуйтеся карантинних заходів, зберігайте спокій і не панікуйте!

--
 
З повагою, Директор  Компанiї  "ESK Group"  Олена Олiйник
 
мобiльний телефон: (066) 078-82-71(068) 740-33-65
 

« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних