Педагоги Миколаївщини розпочали підготовчий етап до нового навчального року
Закінчилося літо, відпустки, і всі думки вчителів налаштувалися на нову, хоч і досить знайому хвилю - навчання та виховання, нових відкриттів і знайомств і, не без того, турбот. Для всіх освітян держави 1 вересня - день початку копіткої та наполегливої праці. Усім, хто викладає в навчальних закладах, добре відомо, наскільки важка праця вчителя, наскільки відповідальна й насичена різноманітними емоціями. Вже незабаром обіцяють прийняти доопрацьований законопроект про освіту. І якщо він не буде змінений, то школярів і вчителів чекає досить багато різних нововведень.
21 серпня у Миколаївському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти стартувала серпнева педагогічна декада.
Ціннісними орієнтирами освітніх заходів, проведених в рамках обласної конференції у серпні 2017 року на Миколаївщині, стала низка нестандартних заходів: майстер-класи, педагогічні студії, презентації інноваційного досвіду кращих педагогів Миколаївщини, інтерактивні полілоги та інше. Місцями дислокації їхнього проведення стало подвійне розгалуження освітніх середовищ: ОДА та МОІППО.
Практичним спрямуванням вирізнявся майстер-клас у формі презентації освітнього проекту «Системний підхід у використанні здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі», що провела Дрозд Н. В., заступник директора з навчально-виховної роботи Білоусівської ЗОШ І–ІІІ ступенів Вознесенської районної ради, учитель–методист, лауреат конкурсу «Учитель року – 2012» у номінації «Українська мова і література», голова постійної комісії з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики, освіти, фізичного виховання, культури, охорони здоров’я та соціальної політики Дорошівської ОТГ.
Міністерство освіти окреслило в оновлених програмах основні компетентності, що стосуються будь – якого уроку, на першому місці серед яких є збереження здоров’я. Переконливими аргументами Наталія Віталіївна довела актуальність проблеми, а також презентувала сучасні прийоми та методи щодо застосування здоров’язбережувальних технологій у навчальному процесі, у тому числі на уроках української мови і літератури. Під час інтерактивної педагогічної вправи освітяни перевірили вислів Бернард Шоу, який сказав : «Якщо у Вас є яблуко і у мене є яблуко, і якщо ми обміняємося цими яблуками, то у Вас і у мене залишиться по одному яблуку. А якщо у вас є ідея і у мене є ідея, і ми обміняємося цими ідеями, то у кожного буде по дві ідеї…». Майстер – клас супроводжувався презентацією, відеоуривками з досвіду роботи Дрозд Н.В.: авторські фізкультхвилинки, виконання учнями народних обрядів, дистанційне виконання домашніх завдань учнями старшої школи тощо. Зверталася особлива увага педагогів на недопустимість перевантаження учнів домашніми завданнями, обов’язкові уроки – пари для старшокласників, що вводяться для розвантаження дитячих портфелів, конфіденційність оцінювання, зміни у програмах для учнів 5-9 класів тощо.
Дійсно, практична значимість системи здоров’язбереження в освіті полягає у тому, що вона може бути використана в реальній практиці освітніх закладів усіх видів, а також може служити основою для пошуку нових рішень проблем сучасної освіти щодо збереження і зміцнення здоров’я школярів.
Адміністрація Білоусівської ЗОШ І-ІІІ ступенів