Рішення №23 Про затвердження Цільової соціальної програми «Шкільний автобус» на 2018 – 2020 роки
УКРАЇНА
ДОРОШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВОЗНЕСЕНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
від 03 грудня 2018 року №23 XХІV позачергова сесія
7 скликання
Про затвердження Цільової
соціальної програми
«Шкільний автобус»
на 2018 – 2020 роки
Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16 січня 2003 року №31 «Про затвердження Програми «Шкільний автобус» в редакції від 08 лютого 2012 року, з метою організації безпечного, регулярного і безоплатного перевезення здобувачів освіти та педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти у сільській місцевості та забезпечення реалізації прав громадян на доступність до якісної загальної середньої освіти, оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості та забезпечення соціального захисту учасників освітнього процесу, сільська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Цільову соціальну програму «Шкільний автобус» Дорошівської сільської ради на 2018 – 2020 роки. (Додається).
2. Начальнику відділу – головному бухгалтеру Дулгеровій Т.М. передбачати фінансування витрат, пов’язаних з реалізацією Програми.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку та на постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики, освіти, фізичного виховання, культури, охорони здоров’я та соціальної політики.
Сільський голова О. А. Ігнатов
Цільова соціальна програма «Шкільний автобус»
Дорошівської сільської ради
на 2018 – 2020 роки
Мета Програми
Метою Програми є виконання вимог законодавства щодо забезпечення у сільській місцевості регулярного підвезення до місця здобуття освіти і додому дітей дошкільного, шкільного віку та педагогічних працівників, які здобувають освіту/працюють у закладах освіти Дорошівської сільської ради; організація безпечного і безоплатного перевезення дітей та педагогів для участі у навчальних екскурсіях, спортивних заходах, ЗНО, олімпіадах і конкурсах, культурно-мистецьких заходах і конкурсах, методичних заходах, заходах освітньо-дозвілевого характеру, а також поліпшення освітнього рівня населення, що проживає у такій місцевості, та раціонального використання кадрового потенціалу зазначених закладів.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Для забезпечення рівного доступу до якісної освіти необхідно створити належні умови для безпечного, регулярного і безоплатного перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників, що передбачено Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про дошкільну освіту", "Про місцеве самоврядування".
- створення рівних можливостей для всіх громадян, які проживають і постійно працюють у сільській місцевості, у задоволенні соціальних та культурно-освітніх потреб;
- раціональне використання кадрового потенціалу педагогічних працівників закладів освіти у сільській місцевості;
- формування належної соціальної інфраструктури громади.
Розв'язати проблему можливо шляхом:
- придбання шкільного автобусу;
- забезпечення керівництвом, педпрацівниками закладів освіти у сільській місцевості, коригування розкладу уроків та режиму освітнього процесу з метою економного використання шкільного автобуса;
- забезпечення належного рівня експлуатації та збереження шкільного автобуса відділом освіти, культури, молоді та спорту Дорошівської сільської ради;
- укладення договорів з автотранспортними підприємствами на здійснення організованого підвезення або перевезеннями рейсовими автобусами.
Можливі три варіанти розв'язання проблеми, що передбачають:
- виконання програми "Шкільний автобус" за рахунок коштів місцевих бюджетів;
- виконання Програми за рахунок залишків освітньої субвенції;
- виконання Програми за рахунок коштів державного бюджету, що дасть можливість координувати закупівлю шкільного автобуса;
- виконання Програми за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів за умови стабільного фінансування;
- виконання Програми за рахунок коштів державного бюджету та залишків освітньої субвенції;
- на умовах співфінансування за рахунок залишків освітньої субвенції у розмірі та за кошти місцевого бюджету;
- на умовах співфінансування за рахунок залишків освітньої субвенції у розмірі, за кошти місцевого бюджету та коштів державного бюджету;
а також інших джерел, не заборонених законодавством, що дасть можливість координувати закупівлю шкільного автобуса.
Завдання і заходи Програми
Основними завданнями Програми є:
- Завдання (розробка та затвердження спеціалізованих транспортних маршрутів для перевезення учнів і педагогів, які користуються правом безоплатного проїзду під час здобуття освіти).
- забезпечення реалізації прав громадян на доступність і безоплатність здобуття дошкільної, загальної середньої освіти;
- закупівля шкільного автобуса;
- оптимізація мережі закладів ЗСО у сільській місцевості;
- створення нового типу автобуса, придатного для безпечного перевезення дітей;
- створення парку автобусів для забезпечення у сільській місцевості регулярного безоплатного перевезення учнів і педагогічних працівників до місць навчання і додому.
Заходи дають можливість визначити, на що саме будуть витрачатись кошти, закладені до програми, та у якій сумі, зокрема, на придбання автобусів, пристосованих для перевезення дітей. Основні заходи викладені у додатку № 1 до програми.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
- створити нормативно-правову базу для виконання Програми;
- забезпечити перевезення 100 % учнів, дітей та педагогічних працівників;
- придбати шкільний автобус для забезпечення безпечного, регулярного і безоплатного перевезення учнів і дітей.
Обсяги та джерела фінансування
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проектів державного та місцевих бюджетів на відповідний рік у межах видатків, передбачених головним розпорядникам бюджетних коштів, відповідальним за виконання завдань і заходів Програми. Придбання шкільного автобуса буде здійснюватись на умовах співфінансування у відсотковому співвідношенні (тобто 50 % та 50 % або 70 % та 30 % або 50 %, 30 % та 20%). Якщо сільська рада кошти у поточному бюджетному році (наприклад, через їх нестачу) не закладала, але має бажання та відповідні кошти на придбання шкільного автобуса для перевезення учнів, вона може це зробити за умови перевиконання дохідної частини місцевого бюджету за підсумками першого півріччя поточного року або залучити спонсорські кошти. Про перевиконання дохідної частини місцевого бюджету за підсумками першого півріччя та наступних звітних періодів з початку поточного бюджетного періоду йдеться у ч. 7 ст. 79 БК.
У складі додаткових заходів за кошти місцевого бюджету одночасно передбачаються й витрати на: — страхування водіїв та пасажирів; — забезпечення автотранспорту мастильними матеріалами, автозапчастинами та пальним; — перезарядку вогнегасників, що знаходяться у салоні автобусу, тощо. |
Головним розпорядником коштів, виділених для реалізації програми «Шкільний автобус», буде Дорошівська сільська рада.
За результатами процедури закупівлі автобусу розпорядник коштів (тобто рада) укладає в установленому порядку з переможцем такої процедури договір про закупівлю.
Передача автобусу має відбуватисья за актом приймання-передачі.
Орієнтовна вартість одного шкільного автобуса місткістю 25-30 місць становить 1850 тис. гривень.
Додаток № 1 до Програми
Заходи Програми «Шкільний автобус №» на 2018 – 2020 рр
|